هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.



 
الرئيسيةالتسجيلدخول

 

 علاقة الحب من على النت

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
parting tear
عضو جديد
عضو جديد


الجنس : انثى
عدد المساهمات : 18

علاقة الحب من على النت Empty
مُساهمةموضوع: علاقة الحب من على النت   علاقة الحب من على النت Emptyالخميس أغسطس 11 2011, 19:50

النت مفيش شك
ان النت دة حاجه مسليه جداا بس دلو قتى الموضه مبقاش للتسليه وبس بقى
دلوقتى الشباب والبنات ممكن يحبوا بعض من على النت وانا هقولكم رايى
الشخصى وعايزاكم تبقوا تبعتولى رايكم بصراحه انا رايى انه بنسبه 99 فى
المايه بيكون اعجاب مش حب زى ما بيتصور البعض وان مصير العلاقه دى فى
النهايه الفشل لان علشان اتنين يحبوا بعض لازم يكونوا حاسيين ببعض ادام
بعض لان لو انسان بعيد عن التانى سهل اوى انه يخدعه ويمثل شخصيه غير
شخصيته وعلى فكرة المثل بيقول اسال مجرب

انا على فكرة جديدة معاكم فى المنتدى عايزاكم تبعتولى رايكم بصراحه وتردوا عليافى الموضوع دة[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جروحك ياقلبي
عضو نشيط
عضو نشيط
جروحك ياقلبي

الجنس : انثى
عدد المساهمات : 82

علاقة الحب من على النت Empty
مُساهمةموضوع: رد: علاقة الحب من على النت   علاقة الحب من على النت Emptyالخميس أغسطس 11 2011, 22:00

مـــــــــــــــــــــاأيد ابد ابد راح يصير كله شك في شك وكذب في كذب
مجرد راي لا غير

ويعطيك العافيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
طالب علم
مشرف القسم
مشرف القسم
طالب علم

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 236
ــــــــعمر العضو(ه)ـــــــ : 28

علاقة الحب من على النت Empty
مُساهمةموضوع: رد: علاقة الحب من على النت   علاقة الحب من على النت Emptyالجمعة أغسطس 12 2011, 12:44

شكرا لك على الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ماي لايف
المدير العام
المدير العام
ماي لايف

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 417
ــــــــعمر العضو(ه)ـــــــ : 29

علاقة الحب من على النت Empty
مُساهمةموضوع: رد: علاقة الحب من على النت   علاقة الحب من على النت Emptyالسبت أغسطس 13 2011, 11:43

أنا أظن أنه لا وجود لشيء اسمه الحب بين البنت و الولد على النت أو غيره كما هو مفهوم الآن .

ليست لدي تجربة سابقة في الحب رغم أن لدي 20 سنة و لا أظن أنه أمر ضروري بل ربما اوجاعه و مشاكله أكثر من محاسنه .

أقول أنه وهم و أن أي علاقة بين البنت و الولد قبل الزواج ما هي إلا علاقة حيوانية بدائية لا تتعدة رغبة الطرفين أو أحدهما في المتعة و ربما تتخلله بطولات و تضحيات غير محسوبة بنفس الدوافع وهو مانراه عند عالم الغاب ايضا

شكرا لكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://mylife.forummaroc.net
سامي المشكور
عضو نشيط
عضو نشيط
سامي المشكور

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 76

علاقة الحب من على النت Empty
مُساهمةموضوع: رد: علاقة الحب من على النت   علاقة الحب من على النت Emptyالسبت أغسطس 13 2011, 14:56

شكرا للموضوع المهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
علاقة الحب من على النت
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: الفئة السياسية و الاجتماعية :: النقاش الجاد-
انتقل الى: